Pages

wtorek, 18 sierpnia 2015

Koktajl z jarmużem i ogórkiem

Koktajl z jarmużem i ogórkiem 
     Koktajl z jarmużem i ogórkiem to idealna przekąska dla wszystkich osób szczególnie dbających o swój wygląd. Jest to źródło wielu antyoksydantów, witamin, minerałów oraz błonnika pokarmowego. Przyspiesza metabolizm, oczyszcza organizm oraz wpływa na prawidłowe trawienie. 

Składniki: (2 szklanki) 

- jarmuż - 1 pęczek 
- ogórek - 1 sztuka 
- cytryna - sok z 1 sztuki 
- jabłko - 1 sztuka 
- mięta - 5 liści 
- zielona pietruszka 
- jogurt naturalny - 1 szklanka
- miód - 1 łyżeczka
Sposób przygotowania: 
Do jogurtu naturalnego dodać porwane liście jarmużu, starte jabłko, plastry obranego ogórka, liście mięty, posiekaną pietruszkę, miód oraz sok z cytryny. Całość zmiksować, koktajl podawać schłodzony, można przecedzić przez drobne sitko. 


Smacznego ! 


8 komentarzy:

  1. Całe wakacje myślę nad robieniem koktajli, wakacje się kończą, a ja zrobiłam tylko jeden (i to niedobry :))
    Przepis bardzo fajny, więc może nareszcie zrobię! :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę wakacji zostało, więc warto wykorzystać dostępność wszystkich warzyw i owoców, których niestety zimą będzie nam brakowało ;)

      Usuń
  2. Przepisy są super, szkoda, że brakuje wartości kcal każdego dania :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miarę możliwości na życzenie danego czytelnika określam kaloryczność danych potraw, jeżeli ktoś zwraca się do mnie z taką prośbą ;)

      Usuń
  3. mm, aż tryska świeżoscią i zdrowiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, jakoś nie mogę przekonać się do smaku jarmużu. dla mnie za bardzo smakuje kalafiorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować pod postacią koktajlu w połączeniu z owocami ;)

      Usuń