Pages

piątek, 3 lipca 2015

Analiza składu ciała 

     Obsesyjne ważenie się nie jest odpowiednią metodą monitorowania zmian zachodzących w naszym organizmie.           
Największy wpływ na ciężar ciała ma zawartość tkanki tłuszczowej, mięśni oraz wody, dlatego warto wykonywać profesjonalną analizę składu ciała, która w doskonały sposób ukaże wyniki Waszego postępowania dietetycznego oraz aktywności fizycznej. 
      
Tkanka tłuszczowa jest najlżejszym z wyżej wymienionych parametrów, dlatego taka sama objętość tkanki tłuszczowej będzie znacznie lżejsza od tej samej objętości wody lub mięśni. 
      
Wykonywanie analizy składu ciała jest niezbędne przy indywidualnym dostosowaniu odpowiedniego sposobu żywienia, gdyż tylko przy badaniu poszczególnych komponentów ciała można dokładnie monitorować efektywność wprowadzanych zmian. 

 Podczas stosowania diety redukcyjnej, zalecane jest wprowadzanie aktywności fizycznej, przez co często zwiększa się masa mięśniowa, przy jednoczesnej utracie tkanki tłuszczowej, co może przyczyniać się do podwyższenia ciężaru ciała. 
      
Pamiętajcie, że masa ciała nie jest adekwatna do sylwetki ! 
                                                                           źródło: Google.pl

Poradnia dietetyczna Fit-amina oferuje analizę składu ciała, dzięki, której zostaną wyznaczone następujące parametry: 

*Masa ciała w kg
*Masa tkanki tłuszczowej w %
*Masa tkanki mięśniowej w kg
*Całkowita zawartość wody w organizmie w %
*Masa kości w kg
*Wiek metaboliczny
*Wskaźnik trzewnej tkanki tłuszczowej
*Wskażnik BMI
*BMR Wskaźnik podstawowej przemiany materii kcal


*Odczyt dla każdego segmentu ciała ( noga lewa, prawa, ręka lewa, prawa, korpus)

ZAPRASZAM ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz