Pages

czwartek, 30 kwietnia 2015

Prażone płatki owsiane z jogurtem i owocami

Prażone płatki owsiane z jogurtem i owocami

Moją dzisiejszą propozycją na smaczną, pożywną przekąskę, która doskonale sprawdzi się jako II śniadanie lub podwieczorek są prażone płatki owsiane z jogurtem i owocami. Jest to pełnowartościowe, wysokobłonnikowe dnie, które warto zabrać ze sobą do szkoły lub pracy. 
Składniki: (1 porcja)
- płatki owsiane - 6 łyżek 
- jogurt naturalny - 1 opakowanie (małe)
- kiwi - 1 sztuka
- banan - 1/2 sztuki
- zielone winogrona - około 7 sztuk 
- otręby pszenne - 2 łyżki 
- miód - 1 łyżeczka 

Sposób przygotowania: płatki owsiane podprażyć na suchej patelni. Kiwi oraz banana obrać ze skórki, pokroić w kostkę. Winogrona podzielić na pół. W wysokiej szklance umieszczać warstwami banana, prażone płatki,  jogurt, kiwi, jogurt, winogrona oraz otręby. Całość polać łyżeczką miodu. 




Smacznego ! 

2 komentarze: