Pages

czwartek, 5 marca 2015

Pierś z kurczaka ze szpinakiem

9 komentarzy:

  1. Świetna propozycja! Bardzo lubię takie potrawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny przepis, az zglodnialam :) Bardzo prosze o umieszczenie banerka akcji w poscie, abym mogla go dodac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam dziś, dla 5-cio osobowej rodziny. Wszystkim bardzo smakowalo :)
    Dziękuje za przepis i pozdrawiam !
    ~(użytkowniczka vinted :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo, dzięki takim komentarzom wiem, że moja praca nie idzie na marne. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. a naczynie posmarować? i czy pod przykryciem zapiekać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można posmarować lekko oliwa lub olejem. Ja zapiekałam bez przykrycia, aby ser się zarumienił :)

      Usuń
    2. Dzięki :) Robiłam i wyszło mega smacznie :D

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę ;) Pozdrawiam

      Usuń