Pages

wtorek, 20 stycznia 2015

Zapiekanka z makaronem i kurczakiem

11 komentarzy:

  1. Ile kalorii ma cała zapiekanka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała zapiekanka ma około 950 kcal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, mam pytanie czy ta cebule pieczarki i pomidorki od razu wszystko razem czy najpierw zeszklić cebulkę dodać pieczarki i odparować z nich wodę i na koniec pomidorki? A to naczynie jakie jest duże bo chce zrobić podwójna porcje i nie wiem czy mi sie zmieści do mojego naczynia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, najpierw zeszkliłam cebulę, a potem dodałam jednocześnie pieczarki i pomidory z puszki. Średnica mojego naczynia wynosi około 20 cm, a wysokość 10 cm. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Zapiekanka pyszota wszyscy sie zajadali a córcia najbardziej :) przepis cudowny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, zachęcam do korzystania z innych przepisów ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Jestem antytalent kuchenny, ale dziś dzięki temu przepisowi stwierdziłam, że może i ja spróbuje. Dam znać jak wyszło i czy smakowało. Jak mi się uda to oznacza że już wszyscy mogą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, oby się udało ! Proszę zdać relację ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jest to sos, który powstanie z pomidorów z puszki oraz duszonych warzyw wraz z przyprawami i wyciśniętym przez praskę czosnkiem ;)

      Usuń
  7. Pyszna :D ja zamiast pieczarek, których mój mąż nie lubi, dodałam paprykę żółtą i czerwoną. Niebo w gębie ;) na pewno będę wracać do tego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń